Pet Show: Wild Animals
Bu DLC ile şunların kilidini açacaksın: – Yeni sevimli görsellerle dolu 24 benzersiz seviye! – Yeni düşmanlar ve zorluklar! – Çita kostümü – Fennek kostümü – Maymun kostümü – Kokarca kostümü – Sincap kostümü Vahşi hayvanlara ait görselleri keşfet!