Persona 5 Tactica
Kalbini ateşe ver— Duygusal ayaklanma başlıyor! Meydana gelen tuhaf bir hadisenin ardından Phantom Thieves, kendilerini vatandaşların despot ve baskıcı bir rejim altında yaşadığı garip bir diyarda bulur. Legionnaires diye adlandırılan askerî bir gurupla çevrelenen ekibin imdadına Erina adlı gizemli bir devrimci yetişir ve onlara yardımları karşılığında cazip bir teklif sunar. Erina ve Phantom Thieves'e sunduğu teklifin ardında ne gibi sırlar yatmakta? Persona 5 Tactica, yepyeni bir hikâyeyi, çok sevilen karakterleri ve tümüyle yeni dost ve düşmanları sizlerle buluşturuyor. Bu heyecan dolu serüvende, duygusal devrim yolunda yürüyen ekibe katılın!