Persona 4 Revival
Persona 4 Revival, kendini keşfetme serüveninin doğaüstü karşılaşmalarla ve bir dizi cinayet araştırmasıyla arasındaki bağları ortaya koyuyor. Eleştirmenlerce beğenilen klasik RPG deneyimi, yepyeni bir biçimde yeniden doğuyor! Kırsal bir Japon kasabası olan İnaba'nın sakin sokakları, gizemli bir seri katilin saldırısıyla soğuk gerçeklerle yüzleşiyor. Ayrıca şu sadece yağmurlu gecelerde yayın yapan, gizemli televizyon kanalı hakkındaki söylentileri duydunuz mu? Bir dizi sürpriz ve dünya dışı serüven, lise hayatınızın bir sonraki dönemine renk katacak! Ana Özellikler: Unutulmaz Bir Yıl Sizi Bekliyor: Yeni bir hayat, yeni bir kasaba ve yeni eğitim yılı. Huzurlu kırsal kasaba İnaba'ya taşının ve Yasogami Lisesi'ndeki eşsiz dostlarınızla unutulmaz anılar biriktirin. Dersler, kulüp etkinlikleri, romantik ilişkiler ve hatta yarı zamanlı işler... İster becerilerinizi geliştirin ister dinlenin, zamanınızı nasıl geçireceğiniz size kalmış. Cinayet Soruşturmaları ve Gizemli Gece Yarısı TV: Bir dizi cinayet kasabayı sarsar: Sisli sabahlarda, binalarda ve verici kulelerinde asılı cesetler bulunur. Aynı zamanda bir TV kanalı hakkında ürkütücü bir söylenti ortaya çıkar: "Yağmurlu bir gecede bir televizyon ekranına bakarsanız ruh eşinizin belireceğini söylerler..." Daha derine indikçe ekranın ötesinde başka bir diyara denk geleceksiniz. Diğer tarafta, gerçeği ortaya çıkarma gücünü, yani "Persona" olarak bilinen içsel kuvveti uyandıracaksınız. Gölgelerle Savaşın ve Bilinmeyeni Fethedin: Bu diğer dünyada gizlenen "Gölgelerle" sıra tabanlı savaşta yüzleşin. Düşmanların element zayıflıklarından faydalanarak onları yere serin, patlayıcı bir "Topyekûn Saldırı" için ekibi toplayın! Farklı Personalar toplayıp kuşanarak sıradaki hamlenizi planlayın ve her savaşta eşsiz tarzınızı ve becerilerinizi yansıtın. Büyüleyici Manzaraları Keşfedin ve Unutulmaz Karakterlerle Tanışın: Masmavi gökyüzünden kızıla bürünmüş nehir kenarlarına ve yağmurlu günlerde parıldayan sokaklara... İnaba'nın nostaljik manzaraları, modern grafiklerle yeniden can buluyor. Dopdolu bir hikâye ve samimi sohbetlerle kasaba halkıyla Sosyal Bağlar kurarak dostluklarınızı pekiştirin. Kurduğunuz dostluklar ne kadar sıkı olursa maceranız da o kadar güçlenerek ilerleyecek.