Persona 3 Reload
Bir günle sonraki gün arasındaki "gizli" saate girerken, beklenmedik kaderiyle karşılaşan bir nakil öğrencisinin yerine geç. Akıl almaz bir gücü uyandır ve Karanlık Saat'in gizemlerinin peşine düş, arkadaşların için savaş ve hatıralarında sonsuza kadar kalacak bir iz bırak. Modern çağ için yeniden doğan Persona 3 Reload, türün standartlarını belirleyen RYO'nun sürükleyici bir yeniden tasarlanmış hali. Önemli Özellikler: - Persona serisinin en önemli oyununu, son teknoloji grafikler, modernize edilmiş işlevsel özellikler ve oyunun imzası haline gelen şık bir arayüzle, aslına sadık kalınarak yeniden yapılmış şekilde deneyimle. - Kendini yeni sahneler, karakter etkileşimleri ve ek seslendirmelerle duygusal, sürükleyici bir yolculuğa bırak. - Port Island'ı keşfetmekten sevilen karakterlerle samimi bağlar kurmaya kadar uzanan çeşitli etkinliklerle, her gününü anlamlı şekilde nasıl geçirmek istediğini seç. - Bu dünyaya ait olmayan Gölgeleri alt etmek için ideal takımını kur ve yönet, böylece gerçeğe yaklaş.