Perfect Ninja Painter 4 (Windows)
Kaydırın, boyayın ve her seviyeyi zekanızla aşın! Perfect Ninja Painter 4, yeni mekanikler ve yeni zorluklarla klasik bulmaca oyununu bir üst seviyeye taşıyor. Robot bir kız, çok renkli kaosa katılıyor — yeni dünyalar, zorlu tuzaklar ve beyninizi zorlayacak bulmacalar. Her hamle önemlidir ve her hata çok renklidir.