Perfect Ninja Painter 2
Bu ninja ustası yeniden iş başında ve bu sefer yanında bir arkadaşını da getiriyor. Ninja sanatını yepyeni bir seviyeye taşırken görevlerini tamamlamalarına yardımcı olun.