Pen and Paper Games Bundle
Bu indirimli demetle, başarı ve ödül sahibi Knights of Pen & Paper, Knights of Pen & Paper 2 ve Galaxy of Pen and Paper oyunlarının hepsini al! Tehlike, kumpas ve pek de uygun olmayan kültürel imalarla dolu bu sıra tabanlı ve retro tarzdaki piksel çizimli RPG oyununda saatler sürecek maceraların tadını çıkar! Tüm oyunlar, bugüne kadar çıkmış olan ve bir sürü yeni karakter, düşman, görev ve konum içeren genişletmelerinin hepsini içeriyor! ------- Knights of Pen and Paper oyununda, süper ötesi meta rol yapma deneyimini sunan ve kağıt ve kalemle oynanan klasik bir RPG oyun seansındaki karakterlerin rollerine bürünen oyun içi oyuncularının rollerini üstlen. Hem oynayan karakterler HEM DE oyun görevlisi olarak, hangi muharebelerde savaşacağını belirleyebilirsin. Bir grup canavarın yer aldığı zorlu bir savaşa katılarak çabalarının mükafatını al! ------- Tehlike, kumpas ve pek de uygun olmayan kültürel imalarla dolu olan sıra tabanlı ve retro tarzdaki piksel çizimli oyun Knights of Pen & Paper 2'ye katılmaya hazırlan! Cüce ya da Elf gibi ırklar eklendi; istediğin ekibi kur, görevleri ve dövüş karşılaşmalarını seç, zindanları derinlemesine araştır, güçlü eşyalar üret ve yüksek sesle oyun görevlisine mızmızlan. ------- Galaxy of Pen & Paper, çocukluğundaki kağıt ve kalem oyunlarını alıp uzaya fırlatan sıra bazlı bir RPG oyunudur. Zar ve özel beceri setleriyle donatılmış bir arkadaş grubu, 1999 yılında yeni ve garip bir galaksinin tehlikelerine meydan okuyor.