PC Building Simulator 2
Kariyer Modunda \(Career Mode\) kendi PC işletmeni kur ve PC toplamayı ve tamir etmeyi öğren. Atölyeni yükselt ve hem yeni araçların ve ekipmanların kilidini aç hem de seviye atla. Müşterilerine en iyi hizmeti sunarak kazanç elde et ve olumlu yorumlar yağmasını izle. Serbest Toplama Modunda \(Free Build Mode\) yaratıcılığını konuştur. 1200'den fazla bileşen arasından seçimini yaparak canavar gibi bir PC tasarla ve üret. Geliştirilmiş sıvı soğutma sistemi tak, işlemcini ve ekran kartını hızlandır ve performansı zirveye taşımak için RAM zamanlamalarıyla oyna. Tasarımını test etmek ve en iyi hale getirmek için 3DMark ve Cinebench performans değerlendirmelerini kullan. Sıralı RGB aydınlatması, sprey boya ve etiketler ekleyerek en güçlü özel bilgisayar kasasını yarat. Atölyeni yeni duvarlar, döşemeler, posterler ve mobilyalar ile özelleştir ve PC toplama alanına kişisel bir dokunuş kat. Gerçekçi donanım ve yazılım simülasyonu ile toplama çalışmalarını detaylandır. Fan Control uygulaması ve termal kamera ile soğutma sistemini iyileştir, Power Monitor ile güç tüketimini izle ve ekran kartı, işlemci, RAM ve Anakart bileşenlerine özel su blokları ekle.