FarSight StudiosSimülasyon
PBA Pro Bowling 2021 + Oyun içi para birimi 8750. PBA bowling topları, mekanları ve profesyonelleri satın almak için oyun içi para birimini kullanın! PBA PRO Bowling 2021, bowling hayranları için mükemmel bir oyun! Artık favori PBA profesyonel oyuncun olarak bowling oynayabilirsin! Arkadaşlarına karşı çevrimiçi oynayabilir, hem turnuvalarda hem de kafa kafaya rekabet edebilir ya da derin bir tek oyunculu deneyim içeren PBA Kariyer yolcuğuna başlayabilirsin. Bu oyunda hem özgün bir simülasyon modu, hem de çılgın bir arcade tarzı oynanış seçenekleri ile herkes için bir şeyler var! PBA Pro Bowling 2021, Pro Bowlers Association tarafından resmi olarak lisanslıdır ve televizyon yayın ekibinden Rob Stone ve ünlü Randy Pedersen'in oyun içi yorumlarının yanı sıra bugünün en iyi profesyonel bowling oyuncularından 26'sını içerir. 2021 için heyecan verici yeni özellikler şöyle: -Çevrimiçi Kafa Kafaya Modu. -Favori PBA profesyonel bowling oyuncun olarak oyna. -100'ün üzerinde Kariyer Modu Turnuvası için Stepladder Finalleri eklendi. -İyileştirilmiş Top ve Lobut Fizikleri -Oyun Alanı Fizikleri artık Yağlama Modeli Bozulması ve Yağ Sürüklenmesi içeriyor. -Andrew Anderson oyuna eklendi. -PBA Tour'da kullanılan en iyi üreticilerin yepyeni 40 topu da dahil olmak üzere kazanabileceğin ve istediğini seçebileceğin 150'den fazla top.