PAYDAY 3: Houston Breakout Heist
Houston, bir dizi suçtan yargılanıyor ve Concord, ceza verildiği anda onu kapmak için perde arkasında pusuda bekliyor. İster iz bırakmadan gizlice ilerleyin, ister kendi adalet anlayışınızla yargı sistemini yerle bir edin, seçim sizin. Her iki durumda da Houston'ın bir sorunu var ve bunu çözmek sizin işiniz. Houston Firarda Soygunu, Houston Firarda Paketi'nin bir parçasıdır.