PAYDAY 2 - CRIMEWAVE EDITION - THE BIG SCORE Oyun Paketi
PAYDAY2 - THE BIG SCORE Oyun Paketi nihai pakettir. PAYDAY 2 CRIMEWAVE EDITION oyununu ve ayrıca THE BIG SCORE DLC Paketi'ni içerir! Bu paket soygunlar, silahlar, karakterler, maskeler ve daha fazlasıyla dolu! Bu, PAYDAY tarihinin en büyük soygunu!