Paw Patrol: On a Roll and Crayola Scoot
Paw Patrol: On a Roll - PAW Patrol görev başında! Hiçbir iş büyük, hiçbir köpekçik küçük değildir! Ryder ve sekiz PAW Patrol Köpeğinin, Macera Sahilinin 8 Pawtastik yerinde 16 göreve katılın. Marshall, Chase, Skye, Rubble, Everest, Rocky, Zuma veya Tracker karakterlerinden birini seçip oynayın ve her bir köpeğin özel becerilerinden yararlanarak, arkadaşlarınızı kurtarın, 16 birbirinden sürükleyici görevi tamamlayın ve günü kurtarın! Crayola Scoot - Bu renklerle oynanan tuzaklı scooter şampiyonasında fark yarayın! Daha çılgın kombo ürettikçe scootpark üzerine daha da renk sıçratabileceksin - ve Crayola Scoot'ta renkler dünyayı değiştirir!