Path of the Crow
The Crow DLC'sine dahil olanlar: Kahramanımıza arkadaşlık edecek olan Crow yoldaşı. Bu karga en karanlık yollarda yanı başından ayrılmayacak. Savaş Meydanı (Battlefield) adında yeni bir seviye. Yıkık dökük, çürümeye yüz tutmuş, patlamalarla yanmış ve paramparça olmuş bu toprakları hücum çağrıları yapan sisler bürümüş. Bu seviye ile zirve yapan savaştaki yerini al. Yeni düşman Kaptan savaşa olan tutkusu ile delirmiş, epey korkutucu bir rakip. Toplarla ve bir süvari kılıcı ile kuşanmış bu tehdit uzaktan da yakından da başa bela olacak cinsten. Savaş Meydanı'ndan gelen yeni silah Havan sinmiş ve siper almış rakipleri bile korkutan titretecek. Yeni bir kutsama olan Güç ile çelik kapıları yumruklarınla indirebileceksin, arada kalan sakinler de bu yumruklardan nasibini alacak.