Path of Giants
Path of Giants sakin bir macera bulmaca oyunudur. Bern, Matchi ve Totch'a buzlu mağaralar ve karla kaplı tepelerde kayıp hazineyi arama görevlerinde yön ver. Bulmacaları çözmek için takım çalışmalarını kullanırken üç kaşif arasında geçiş yap. Her seviye güzel sahneler yaratmak için titizlikle hazırlanmıştır, ve Clark Aboud'un büyüleyici orijinal müziğiyle birleştirildiğinde, dünyanın çoktan unutulmuş bu bölgesini keşfederken sakin bir his uyandırır.