Past Cure
Past Cure rüyalar ve gerçeğin arasındaki çizgiyi belirsizleştiren karanlık psikolojik bir gerilim ve oyuncuyu hayatta kalmak için akıl almaz mental yetenekleri kullanmaya zorlayan yoğun, sinematik, hikaye bazlı bir tecrübedir. Yıllar süren işkenceler sonrasında, hafıza kaybı ve dayanmak zorunda bırakıldığı deneylerin etkisine direnen ve eski bir elit asker olan Ian kardeşiyle birlikte güvenli bir evde yaşamaktadır. Onu esir alanlar zihindeki gizli güce erişebilmek amacıyla onu acımasız kabuslar, görüler ve zaman manipulasyonu ve telekinezi gibi dengesiz güçlerle yalnız bıraktılar. Gördüğü halüsinasyonlar ve bir intikam ateşiyle harekete geçen Ian, yaşadığı işkencenin ardındaki gerçeği açığa çıkarma umuduyla kardeşinin desteğini de alarak, kendisine karşı kurulan komployu hazırlayanları yakalamak için heyecan verici bir ava çıkar. Elindeki tek ipucunu takip ederek yeraltı dünyasına atılan Ian hayatta kalmak için güçlerini tekrar tekrar kullanmak zorunda kalacaktır. Fakat her kullanışında aklı gerçek ile bağını biraz daha koparacak ve oyuna daha da karanlık güçlerin dahil olduğunu açığa çıkaracaktır. Oyun Özellikleri - Hikaye Bazlı Doğaüstü Gerilim Past Cure oyuncunun çökmüş bir adamın aklının kayıp parçalarını aradığı mücadeleyi konu alan sinematik ve hikaye bazlı bir tecrübedir. Yoğun ara sahneler ve bölümler arasındaki ilgi çekici ipuçlarıyla oyuncular sonuna kadar merak edecekleri bir hikayeyi çözmeye çalışacaklar. - Aksiyona Karşı Gizlilik Cesur ol ve rakiplerinle silahlar ve yumruklarınla çarpış veya sessizlik içerisinde düşmanlarını alt etmeni sağlayan kaçınma taktikleri ve düşmana gizlice yaklaşarak öldürmeyi baz alan gizli yaklaşımı seç. Her oyun stilinin iyi ve kötü yanları olduğu için her koşulda doğru yaklaşımı tercih etmelisin. - Akıl Almaz Yetenekler Ian'a güçlerini kazandıranlara karşı bu güçleri kullan. Past Cure tecrübelerini en yüksek seviyeye çıkartmak için oyuncular zaman manipulasyonu ve astral projeksiyon güçlerini düşmanlarına karşı avantaj sağlamak ve engelleri aşmak için düzgün şekide kullanmalıdırlar. - Rüyalara Karşı Gerçeklik Ian'ın aklı gerçeklikle rüyalarının arasında sıkışıp kalmış durumda. Past Cure gerçekliğin soğuk ve vahşi savaş odaklı bölümleriyle daha çok bulmaca çözmeye ve hayatta kalmaya dayalı soyut rüya alemi arasında gidip gelmekte.