Party Hard 2 DLC: Alien Butt Form
Son zamanlarda Aho Bay şehrindeki partilerde oldukça ters giden bir şeyler var. Party Hard Katili'nin arkasında gerçekte kim vardı? Polisin onu yakalaması neden bu kadar uzun sürdü? O dokunaçlar nereden çıkıyor ki? İçki ve şamatayla kontrolden çıkan bu yeni DLC'yle hepsini öğrenin.