ParkingJam: Snow Rush DLC
Bu DLC ile şunların kilidini açacaksın: - arabaların için yeni kızak skini! - kar izi! - mavi alev izi! - 25000 altın! Yepyeni bir görünümle sıkışmış trafiği açmaya hazır ol!