ParkingJam: Fast Food DLC
Bu DLC ile şunların kilidini açacaksın: - arabaların için yeni yiyecek temalı skin! - alev izi! - yeşil ateş izi! - 25000 altın! Yepyeni bir görünümle sıkışmış trafiği açmaya hazır ol!