Parkasaurus: Dinoluxe Edition
Parkasaurus oyununda kendi dinozor tema parkını inşa ederken tarih öncesi eğlenceyi deneyimle. Keşfedebileceğin sevimli ve muzip dinozorlarla dolu bu tycoon yönetim simülasyonu, sergiler tasarlama ve sürülerin gibi kârını da artırabilmek için araştırma yapma fırsatı veriyor. Parkını özelleştir, işe çalışan al ve misafirlerin keyif alacağı harika sergiler yarat. Tabii dikkat et, bu dinozorlar kaçıp ortalığı birbirine katmaya bayılıyor! Sea Monsters ve Prehistoric Wonders DLC'leri de dâhildir. Prehistoric Wonders ile Mamut, Ulukurt ve Dev Kapibara gibi 10 yeni canlı keşfedilmeyi bekliyor. Sea Monsters paketi ise 3 yeni biyomda yaşayan 10 yeni deniz canlısının kilidini açmana imkân sağlıyor. İster yavru Mosazorunu yetiştir, istersen de su habitatları inşa etmek için akışkan su efektlerini kullanarak kadim Archelonun için ideal yuvayı yarat. İdeal dinozor sergisini inşa etmek zor zanaat. Her bir dinozorun kendi eşsiz biyosferine ihtiyacı var. Yani serginin şekli, kullanılan malzemeler, ekoloji, bitkiler, yükseklik ve nem gibi unsurlar, dinozorunun başarısında kilit rol oynuyor. Dinozor yumurtalarını bul, sergide yumurtaların bakımını yapıp dinozorların çıkmasını sağla ve yetişkinliğe erişene dek dinozorlarınla ilgilen. Firar eden dinozorlar için de gözünü dört aç; kaos, yıkım ve sorunları çözmek için geçiş yapabileceğin birinci şahıs kamerasında tonla eğlence seni bekliyor olacak. En iyi patronlar, finansal performans ile dinozorlarının sağlığı arasında dengeyi sağlayanlardır. Araştırmacı bilim insanlarını işe alıp ekibini yönet, tabii diğer çalışanlarını da unutma. Giriş ve özel sergi fiyatlarını düzenleyerek kârını artır. Ziyaretçilerin memnuniyetini sağlamak için incelemeleri takip et. Mevsimsel hava koşulları, beklenmedik fırtınalar ve hatta felaketlerle yüzleş. ÖZELLİKLER - Parkasaurus temel sürümünün yanı sıra Sea Monsters ve Prehistoric Wonders DLC'lerini içerir. - Toplam 44 dinozor cinsi (temel oyunda 24, Sea Monsters DLC'sinde 10, Prehistoric Wonders DLC'sinde 10). - Oluşturabileceğin benzersiz 12 biyom (temel oyunda 9, Sea Monsters DLC'sinde 3). - Ek dinozor yumurtalarının, teknolojilerin, eşyaların ve geliştirmelerin kilidini açmak için araştırma yap. - Ziyaretçilerden giriş ücreti alarak, bağış kutuları yerleştirerek, yemek stantları kurarak ve hatta talep gören sergilerden ek ücret isteyerek parkından para kazan. - Parkın sorunsuz işlemesi için 4 çalışan türü arasından işe alım yap ve ekibini yönet. - Farklı bölgelerdeki 15 görevi tamamla (temel oyunda 12 ve Sea Monsters DLC'sinde 3 görev).