Paradise City Çip Seti
Las Vegas'ın parlak ışıkları ve slot makinelerinden esinlenmiş Paradise City çip seti, poker masası etrafında demeç vermek için mükemmel bir yoldur. Bu heyecan verici neon çip seti ile çuhayı patlatın ve rakiplerizin tahminlerini sürdürmelerini sağlayın.