Paper Trail
Paper Trail, katlanabilir, kağıt bir dünyada geçen, evden ayrılma konusunun işlendiği, üstten görünüme sahip bulmacalı bir serüvendir. Toy bir akademisyen olan ve eğitimine devam etmek için ilk kez evden ayrılan Paige olarak oynuyorsunuz. Yolculuğunuz boyunca, bulmacaları çözmek, yeni alanlar keşfetmek ve uzun süredir kayıp olan sırları ortaya çıkarmak için iki tarafı birleştirerek dünyayı katlamayı öğreniyorsunuz.