Paper Flight - Super Speed Dash
Paper Flight – Super Speed ​​Dash, zihninizi rahatlatmak ve masum balonları patlatırken eğlenmek için tasarlanmış etkileşimli bir oyun deneyimidir. Dünyayı küçük ama kötü balon iblislerin arasından hızla geçerek kurtarması gereken küçük bir kağıt uçağın rolüne atlıyorsunuz. Hızlı, rahat, kaotik - Oyunun tek düşmanları genellikle çok tehlikeli oldukları bilinmeyen balonlar olduğundan, uygun gördüğünüz herhangi bir şekilde oyunun tadını çıkarmakta özgürsünüz. Hareket hızlı ama dünyanın kendisi biraz barışçıl. Bu, arkanıza yaslanıp farklı seviyelerin ve uçma hissinin keyfini çıkarmanızı sağlar. Zorluklarla dolu yorucu bir günün ardından rahatlamak ve biraz stres atmak için harika bir oyundur.