Paper Dash - Ghost Hunt
Boyutlar arası canlı dünyalara musallat olan kötü hayaletleri avlayan cesur bir kağıt uçağın rolünü üstlenerek rahatlatıcı bir maceraya atılın. Bu kötü niyetli ruhları bulmak için mistik ormanlardan korkutucu konaklara kadar büyüleyici manzaralarda süzülün. Görsel açıdan büyüleyici bu oyunda uçuş becerilerinizi kullanın ve tüm hayaletleri vurun, huzuru yeniden sağlayın ve diyarlara uyum getirin. Oyun, zihninizi rahatlatmak ve küçük hayaletleri bulup vurarak eğlenmek için tasarlanmış etkileşimli bir oyun deneyimidir. Hızlı, rahat, kaotik - Oyunun tek düşmanları, meşum bir şekilde havada süzülen hayaletler olduğundan, oyunun keyfini istediğiniz gibi çıkarmakta özgürsünüz. Hareket hızlı ama dünyanın kendisi biraz huzurlu. Bu, arkanıza yaslanıp farklı seviyelerin ve uçma hissinin keyfini çıkarmanızı sağlar. Yorucu bir günün ardından rahatlamak ve biraz stres atmak için mükemmel bir oyundur.