Paper Dash - City Hustle
Cesur bir kağıt uçak canlı dünyalarda kötü hayaletleri avlarken bir maceraya başlayın. Hayaletleri vurmak için uçuş becerilerinizi ve reflekslerinizi kullanarak mistik ormanlarda ve korkutucu konaklarda süzülün.