Panzer Knights: Commander's Edition
Bu sürükleyici tank simülasyonunda bir Alman panzer müfrezesinin komutasını al ve hardcore stratejiyi anime esintili görsellerle harmanlayan bir deneyimde, II. Dünya Savaşı'nın kaosu içinde birliklerine liderlik et. Avrupa'nın savaş alanlarında heyecanlı üçüncü şahıs çatışmalarına gir; burada her mermi kaderi belirler. Özel amaçlı mühimmatları yükle, düşmanın zayıf noktalarını hedef al ve cephedeki değişken taktik duruma uyum sağlayıp destek çağrısı yap. Görevler arasında, benzersiz yetenekleri olan askerleri tek tek seçerek seçkin bir tank mürettebatı kur. Ardından her biri kendine özgü özelliklere, güçlü ve zayıf yönlere sahip, titizlikle detaylandırılmış tanklardan oluşan güçlü bir cephaneliği sahaya sür. Zaferin kurnazlık, uyum sağlama ve kusursuz hassasiyetle belirlendiği bu savaşta zafere ulaşabilecek misin?