Paladin's Passage
Canavarlarla dolu 100'den fazla el yapımı zindana sahip bu zorlu 2,5D hassas platform oyununda destansı bir yolculuğa çıkın. Diyara uyumu geri getirme görevinizde blok manipülasyonunun ustası olun. Geçit çağırıyor; çağrıya cevap vermeye cesaret edin!