Pacific Drive: Whispers in the Woods
Bölgeye geri dön ve Pacific Drive'ın yeni korkutucu ek paketinde Anomali takıntılı bir fanatik grubunun yükselişine tanıklık et. Whispers in the Woods seni ve steyşın vagonunu yepyeni bir hikâyeye sürüklüyor. Oyunun ilk birkaç saatinden sonra erişilebilen bu ek paket, seni Olympic Exclusion Zone ormanlarının yeni ve gizemli derinliklerine götürecek. Yeni tehlikeler ve açığa çıkarılacak gizemlerle dolu bu ormanlar, tuhaf semboller ve heykellerle işaretli. Her biri acayip ve esrarengiz yeni etkiler veren güçlü eserleri bul ve deneyimle. HİKÂYELERİNİ DENEYİMLE - Mevcut veya yeni bir kayıtla oynayabileceğin, sen ve steyşın vagonun için 8-12 saatlik bir hikâyeye dal. - Tamamen seslendirilmiş yeni karakterlerin ve ek yan hikâyelerin olduğu bir yolculuğa çık. YOL YORDAMLARINI ÖĞREN, SIRLARINI AÇIĞA ÇIKAR - Bölgeye geldiler ve iz bıraktılar. Bir zamanlar tanıdığın yerin rahatsız edici görüntüsüne sahip OEZ'nin fısıldayan ormanlarında seyahat et. - Tuhaf sunaklar ve benzersiz kaynaklarla dolu yeni haritaları ve kavşak çeşitlerini keşfet. - Aracını onların tasarladığı yeni parçalar ve kozmetiklerle süsle. - Gölgede gizli yeni anomaliler ve anomali hareketlerle karşılaş. ESERLERİNİ BUL, BİLİNMEYENİ KUCAKLA - Eserlerin barındırdığı güçlerin ve tehlikelerin kilidini aç. Nesne odaklı bu yeni oynanış sistemiyle hem kendinde hem de çevrende gizemli değişiklikler ve etkiler oluşacak. - Eser taşımak senin ve aracının karşılaşacağı zorlukları artırır. Ancak bu eserler, hayatta kalman için büyük önem taşır. Ne kadar riski göze alabilirsin? VE DAHA FAZLASI - Yolculuk sırasında sana yardımcı olması için yeni garaj merkezleri. - Oynama şeklini değiştirecek yeni yol değişiklikleri. - Bulup toplayabileceğin yeni garaj kozmetikleri. - Wilbert Roget II tarafından bestelenmiş yeni özgün oyun müzikleri.