Pacific Drive: Whispers Edition
“Pacific Drive”ın Whispers Edition’ı, ana oyun ile yeni genişletme paketi “Whispers in the Woods”u içerir. Olympic Exclusion Zone’daki yolculukta, Anomali takıntılı korkunç bir fanatik grubun yükselişine tanık olun. Pacific Drive, tek dostunun araban olduğu, birinci şahıs sürüş ve hayatta kalma oyunudur. Sürreal bir şekilde yeni baştan yaratılmış Pasifik Kuzeybatı bölgesini keşfet, Olympic Exclusion Zone’da doğaüstü tehlikelerle yüzleş. Roguelike oyunlara benzeyen bu yolculuk oyununda merkez üssün olarak kullandığın terk edilmiş bir garajda arabanı yenileyip geliştirecek, çıkacağın her yolculukta benzersiz ve garip mücadelelere atılacaksın. Zone’da terk edilmiş şeyleri keşfedecek, değerli kaynaklar toplayacak, ve bu öngörülemez, tehlikeli ortamda hayatta kalmak için yapman gerekenleri öğrenirken unutulmuş bir gizemi de açığa çıkaracaksın. Whispers in the Woods seni ve steyşın vagon arabanı yepyeni bir hikâyeye götürüyor. Oyunun ilk birkaç saatinden sonra erişilebilen bu ek paket, seni Olympic Exclusion Zone ormanlarının yeni ve gizemli derinliklerine götürecek. Yeni tehlikeler ve açığa çıkarılacak gizemlerle dolu bu ormanlar tuhaf semboller ve heykellerle işaretli. Her biri acayip ve esrarengiz yeni efektler getiren eserleri bul ve onların gücüyle tanış.