PAC-MAN WORLD Re-PAC - Jukebox
PAC-MAN WORLD Re-PAC müzik kutusuyla ortamı hareketlendir! Hayalet Adası merkezindeyken dinlemek için arka plan müziğini oyun içi herhangi bir şarkıyla değiştir. Müzik kutusunda 50'den fazla şarkıdan oluşan bir çalma listesi mevcut, yani rahatlamak için dinleyebileceğin PAC-çok şarkı var! Ayrıca “We Are PAC-MAN!” şarkısının İngilizce, Japonca ve Çince versiyonları da bulunuyor. *Lütfen şarkıları ücretli veya ücretsiz fark etmeksizin ikincil ortamlarda kullanmaktan veya yayınlamaktan kaçın.