P6 Selection Rookie Pack
Favori Yoğun Karakterinle Tanış! Bu özel Rookie Paketi ile favori P6 karakterini seç! Paket İçeriği: - P6 Karakter Seçim Bileti (~Nathan) x1 *Bu DLC satın alındığında anında fayda sağlar. İade yapılamaz. *Seçilebilir karakterler önceden haber verilmeden değiştirilebilir. *Zaten sahip olunan P6+ karakterleri bu biletle seçilemez.