P5 Selection Pro Pack
En sevdiğiniz P5 karakteriyle 3'e 3 FreeStyle oynayın! Seçtiğiniz karakterin yetenek kartını Büyüme Kutusu Bileti ile alın! Profesyonel oyuncular için en iyi fırsat burada! *Paket Bileşeni: -P5 Karakter Seçim Bileti (~Nathan) x1 -Seçilebilir Büyüme Kutusu Bileti x15 *Bu DLC, satın alındığında anında avantaj sağlar. Geri ödeme yapılmaz. *Seçilebilir karakter seçeneği daha sonra haber verilmeksizin değiştirilebilir. *Zaten sahip olduğunuz P5+ karakteri bu biletten seçilemez.