P1: Anchor Light
İhtişamlı dış cephesi karanlık bir sırrı gizleyen görkemli deniz fenerine adım at. Bir zamanlar güvenilir bir yol gösterici olan feneri, şimdi dünyaya tarif edilemez dehşetleri salmakla tehdit ediyor. Görevin net: Deniz fenerini durdurmak için fenerden dışarı sızan gariplikleri tespit et. Ancak içerdeki huzursuz varlıklar buna karşı koyacak; umutsuz fısıltıları koridorlarda yankılanarak karanlık gerçeklerinin duyulmasını isteyecek. Bu çılgınlık her şeyi yutmadan önce feneri bastırabilecek misin? Deniz Feneri Seni Çağırıyor Eşsiz bir anomali avcılığı deneyimine hazırlan. Her gösterişli yüzeyin sırlarla dolup taştığı ve gerçekleri ortaya çıkarman her odanın sana meydan okuduğu tuhaf bir deniz fenerine dal. Burada ışık ve gölge sadece görsel araçlar değil doğrudan oyunun nabzı; tıpkı hayranlık ve korku dolu anları eşit şekilde yakalayan bir ritim gibi. Karanlıktaki Yankılar İzini bırakmaya kararlı, özenle seçilmiş bir dizi anomaliyle karşılaşmaya hazırlan. Hafızanı sorgulatan hafif bozulmalardan, keşke hiç görmeseydim diyeceğin sahnelere kadar her an unutulmaz... Bazıları seni ürpertecek, bazıları ise seninle adeta dalga geçecek. Özenle ayarlanan denge sayesinde her oyun sürükleyici bir şekilde ilerliyor ve çılgınlık dozu tam ayarında oluyor. Sessiz katil Müzik durduğunda sen de durmalısın. "Kırmızı Işık, Yeşil Işık" mekaniği gerilimi artırıyor; müzik durduğunda hareket edersen bu senin son hareketin olabilir. Olduğun yerde don, kulağını dört aç ve seni bulmaması için dua et. Delirmeye Giden Yol Kilidi açılabilen zorluk modları, aşinalığı dehşete dönüştürüyor. Harita düzenini bildiğini mi düşünüyorsun? "Kâbus" modu seninle aynı fikirde değil. Deniz fenerinin en korkunç anlarında, yalnızca her gıcırdama ve koridoru inceleyenler hayatta kalabilir. Geçmişin Fısıltıları Hikâyelerle dolu bu deniz feneri, çaresizce gerçekliğe sızan karanlık bir geçmişe sahip. Güzel mimarisinin ötesinde burada çok yanlış giden bir şeyler var... Peki bunlar ne? Etrafta disketler var; her bir disket, bir zamanlar bu duvarlar arasında yaşamış ve hatta belki de ölmüş insanların zihinlerine aralanan bir pencere. Onların anıları, karşılaştığın dehşetlere dair hayati bir bakış açısı sunuyor. Onlar seni bulmadan önce sen onları bul! İçeridekilerden kaçmanın yolu yok...