Tesla vs Lovecraft
Nikola Tesla'nın laboratuvarı, en büyük icadının arifesinde, korku yazarı H.P. Lovecraft'ın insan olmayan kölelerince yerle bir edildi. Destansı boyutlarda bir hesaplaşma başlıyor! Canavarları kovala, devasa miktardaki tekinsiz ucubeyi imha et, bilim ve yüksek teknolojili silahlarla eski tanrıların çılgınlığının üstesinden gel! Özellikler: - Zarar görmekten kaçınmak ve sağlam nesnelerin ardına geçmek için Quantum Teleport kullan! - En gudubet ucubeleri bile paramparça etmek için Tesla-Mech savaş robotunu etkinleştir! - Pompalı tüfekler, enerji silahları ve bilimin X-Ray Blade gibi harikalarıyla saldır! - Hikâye modundaki baş düşmanlarla savaş ve hayatta kalma modundaki çevrimiçi liderlik tablolarında mücadele et! - 2-4 oyunculu yerel eşli oyunda, canavarları aynı bilgisayarda arkadaşlarınızla havaya uçurun!