Metaphor: ReFantazio
Metaphor: ReFantazio'da oyuncular, kralın suikastının ardından tahtın boş kaldığı ve sekiz kabilenin yaşam mücadelesi verdiği fantastik bir RYO dünyasında sürükleyici bir maceraya çıkarıyor. Tacı devralacak bir veliaht olmadığından kral, yeni hükümdarın halk tarafından seçilmesini buyuruyor ve böylece hem taht hem de gelecek için mücadeleniz başlıyor. Destansı bir öykü, güçlü düşmanlara ve tahtın peşindekilere karşı hararetli, sıra tabanlı savaşlar, sonsuz sınıf kombinasyonlarıyla size özel ekipleri oluşturma imkânı, birbirinden derin zindanlar ve dünyanın en büyük tehlikesine... İnsanlara karşı kıyasıya mücadeleler sizi bekliyor. Persona 3, 4 ve 5'in arkasındaki ekip, Metaphor: ReFantazio'yu sizlerde buluşturuyor. Bu eşsiz ve fantastik dünyada kahraman, peri arkadaşı Gallica'yla beraber krallığın kayıp prensinin lanetini kaldırmak için yola çıkıyor. Kaderinizi kontrol edin, korkularınızla yüzleşin ve kalbinizin derinliklerindeki "Archetype" güçlerini uyandırın. "Archetype" gücü uyandırdığınızda eşsiz iş sınıflarının kabiliyetlerini birleştirip kullanabileceksiniz. Bağlarınızı güçlendirin, ekibinizi kurun ve düşmanları alt edip krallığın gerçek yüzünü keşfedin.