Özgürlük Savaşçısı Paketi
Lost Planet 3 Özgürlük Savaşçısı Paketi'ni indirin ve çok oyuncu modlarını Resident Evil'dan Hunk ile birlikte 5 eşsiz karakterle ve ekipmanınız için muhteşem tek oyuncu yükseltmeleriyle zenginleştirin!