Özel yeni illüstrasyonlar ve şarkı remix'leri
Ön sipariş/erken satın alım bonusunda aşağıdaki içerikler bulunur. Harika sanatçılar tarafından hazırlanmış ek orijinal içeriklerin tadını çıkar! Her biri oyun içindeki "Müze"ye indirilir. Yeni özel illüstrasyonların sanatçıları: Chisato Mita Yuri Kataiwa Ryuji Higurashi Tamio SAKUTAMO 18 remix şarkının sanatçıları: CAP-JAMS (8 şarkı) Matt Cab (1 şarkı) KEIZOmachine! (1 şarkı) Olive Oil (1 şarkı) Mndsgn (1 şarkı) Knxwledge (6 şarkı) Not: 30 Eylül 2022 Cuma 23:59'a kadar satın alan müşteriler bonus içeriğe erişebilir.