Özel Paket
Özel Paket içeriği: - 6.400 Jeton* - 2 Altın Pass Kredisi** - Mowgli (kilidini açmak için Parçacıklar)*** - Randall (kilidini açmak için Parçacıklar)*** - Elizabeth Swann (kilidini açmak için Parçacıklar)*** - 1 Mowgli Yarış Giysisi - 1 Randall Yarış Giysisi - 1 Elizabeth Swann Yarış Giysisi - 1 Mowgli Kart Görünümü - 1 Randall Kart Görünümü - 1 Elizabeth Swann Kart Görünümü Disney Speedstorm'un sunduğu heyecan dolu arcade yarış deneyimine hazır ol! *Jetonlar, Disney Speedstorm'daki oyun parasıdır, onları oyunda amaçları yerine getirerek ücretsiz olarak kazanabilir veya gerçek para karşılığında satın alabilirsin. Jetonlar, sezonluk değildir ve biriktirilebilir. Dükkandan ürünler edinmek için de kullanılabilirler. **Altın Pass Kredileri; görünümler, Yarış Giysileri, oyun paraları, Yarışçılar gibi pek çok premium aşama sezon ödülüne erişmeni sağlar. ***Oyuncular anında şu Yarışçıların kilidini açabilecek: Mowgli, Randall, Elizabeth Swann.