Özel Ekipman Seti
Bu setin içerisinde şu indirilebilir içerikler bulunuyor: ・ Arsenal Görünümü - Bahamut ・ Cezbedici Kostüm (Outer Kostüm) ・Özel Ekipman - Victorious Gleam (Lazer Kılıcı) *Bu paketin içeriği ayrı olarak satın alınabilir. Lütfen aynı içeriği tekrar satın almamaya dikkat et. *Bu eşyalar oyuncu karakterinin görünüşünü değiştirir. Yalnızca kozmetik içeriktir ve karakterin niteliklerini etkilemez. *DLC'ler hikâyede belirli bir noktaya kadar ilerledikten sonra oyun içerisinde erişilebilir olacaktır.