Oyuncu Silahı Ruhu
Z4ngr13f, aka John, yıldırım düşüp Ancaria’ya sürüklendiğinde bir hız koşusundayken Kutsal Dünya’da çeteleri hezimete uğratmakla meşguldü. Z4ngr13f, aka John,’un, seçtiğiniz silaha konan uzmanlığı sayesinde Ashen birliklerinin hiç şansı yok! Bu pakette özel Oyuncu Silahı Ruhu bulunmaktadır.