O.W.L Projekt
İzometrik ortamlarda bulmaca çözerek ilerle ve genç bir varlığın cesurca kaçışına rehberlik et! Aklını ve mantık yeteneklerini test edecek 3 boyutlu izometrik bir bulmaca oyunu olan O.W.L Projekt ile gizemli ve zorlu bir maceraya hazır ol. Gizli bir deneyde yaratılan genç bir varlık olan Elysion’u kontrol ederken kaçış ve sırları açığa çıkarma yolunda esrarengiz Gözcüler ile yüzleşeceksin. Güçlü Kutsal Asası ile nesneleri hareket ettirebilen ve engelleri aşabilen Elysion, benzersiz ve sürükleyici bir oyun deneyimi sunuyor. Blokları hareket ettirerek, platformları sürükleyerek, gizli yollar keşfederek ve dönen dioramalarda merdivenleri tırmanarak özenle tasarlanmış, yeni mekaniklerin eklendiği ve zorluk seviyesinin giderek arttığı 50 seviye boyunca kendinizi sına!