Overwatch optimist bir gelecekte geçen, her maçta dolu dizgin 5v5 ve 6v6 savaşların yaşandığı, yeni kahramanları, haritaları, oyun modları ve eşsiz kozmetikleriyle her zaman gelişen, hiç bitmeyen, oynaması ücretsiz ve takım tabanlı bir kahraman nişancı oyunudur. Overwatch'ın 40'ı aşkın eşsiz kahramanıyla hücumlara önderlik et, düşmanları pusuya düşür veya dostlarına destek ol. Arkadaşlarınla takım olup gerçek konumlardan esinlenilmiş 25'in üzerinde fütüristik haritada savaş ve çeşitli oyun modlarında ustalaş. Talon Hükmü - 3. Sezon: Kaplanın İnine Doğru Pençelerini Çıkararak Gel Overwatch; hikâye etkinliği, yepyeni Mitik karakterler ve yeni Ultra görünümleriyle dolu cesur bir Hibrit haritadaki parçalanmış sokaklarda savaşırken tehlikeli bir Kahraman ortaya çıkıyor! Talon Hükmü - 3. Sezon: Kaplanın İnine Doğru, Overwatch'ı parlak ışıkların gölgeleri delip geçtiği ve yanında durduğun kişilerin önemli olduğu bir dünyaya taşıyor. Shion, kötü şöhretli Haşimoto Klanı'na liderlik eden hızlı ve ölümcül yeni bir Hasar Kahramanı olarak geliyor ve her fırsatta azmini sınayacak. Ayrıca, Anima Saldırısı Meta Etkinliği'ndeki ilk yeni Hibrit haritayı keşfederek sırları ortaya çıkar ve sezon boyunca süren hikâyeyi oynayarak ödüller kazan. Ardından Mitik Yükselen Anka Illari olarak savaşa atıl, Hanzo'nun Tokyo İsyancısı Mitik silahını kullan ve yepyeni bir Ultra Görünüm kozmetik katmanını kuşanarak daha iyi bir gelecek için verdiğiniz mücadeleye daha fazla ihtişam ve stil kazandır.