Ters evrene adım at! İçindekiler: - Premium Savaş Bileti + 20 Kademe -Vengeance Mercy Mitik Görünüm veya başka Mitik içerikleri açmak için yeni Mitik Prizmaları kazan - Düşmüş Şövalye Reinhardt ve Baş Kumandan Amari - 2.000 Overwatch Parası Overwatch Paralarınla oyun içi kozmetik eşyalar satın alıp kahramanlarını özelleştirebilirsin. Premium Savaş Bileti sahipleri, Overwatch Paralarıyla Kademe açarak Efsanevi ve Mitik içeriklere anında erişim de kazanabilir. Kademe atlayışları, 80. seviyeden sonra savaş biletinin hiçbir seviyesine uygulanmaz ve prestij kademelerinde geçerli değildir. 80. seviyeden arta kalan, satın alınmış tüm kademe atlayışları toplanır ve otomatikman bir sonraki sezonun açılışında kullanılır. Mitik Görünümler ve özelleştirmeler, Mitik Prizmalarla Mitik Mağazadan satın alınabilir.