Overwatch 2 optimist bir gelecekte geçen, her maçta dolu dizgin 5v5 ve 6v6 savaşların yaşandığı, yeni kahramanları, haritaları, oyun modları ve eşsiz kozmetikleriyle her zaman gelişen, hiç bitmeyen, oynaması ücretsiz ve takım tabanlı bir kahraman nişancı oyunudur. Overwatch'ın 40'tan fazla eşsiz kahramanıyla hücumlara önderlik et, düşmanları pusuya düşür veya dostlarına destek ol. Arkadaşlarınla takım olup gerçek konumlardan esinlenilmiş 25'in üzerinde fütürist haritada savaş ve çeşitli oyun modlarında ustalaş. Overwatch 2 - 20. Sezon: Vendetta Rakiplerine İntikam Armağan Et Yeni Hasar kahramanı, Harikarlar Diyarı modları, tatil etkinliği, muhteşem Mitikler ve daha fazlasını içeren kutlamalara katılarak yeni sezonu karşıla! 20. Sezon; gücünü intikam hırsından alan, yeni ve acımasız yakın dövüş Hasar kahramanı Vendetta için zemin hazırlıyor, Harikarlar Diyarı'nın dönüşüyle de tatili kutlama fırsatı sunuyor! Yeni ve eğlenceli kış haritasında karşılaşmanın ortasında eşyaların sana karşılık vermeye başladığı yenilenen Sihir ve Bela modunun tadını çıkar. Harikarlar Diyarı etkinliğinde Kış Jetonu kazanarak Tracer, Junkrat ve Torbjörn için tatil görünümlerini aç, ardından Stadyum'a katılarak yeni kahramanlar, güncellemeler ve ödüller eşliğinde yepyeni haritanın keyfini çıkar. Mitik Dindar Desperado Cassidy ve Orisa'nın neşe dolu Mitik Kapsül Topu'nun yanı sıra farklı ve kan donduran görünümleri açarak Savaş Bileti kademelerinde ilerle. Bu sezon tam da evini süsleme, düşmanlardan intikamını alma ve hediyelerinin paketini açma sezonu!