30 Mitik Prizma Satın Al Mitik Prizmalarla Mitik görünümleri aç ve çeşitli özelleştirme seçenekleriyle görünüşünü değiştirerek savaş alanına kendi tarzını yansıt. Mitik Prizmalar, sadece Mitik Görünümleri ve Mitik Mağazasında sahip olunan Mitik Görünümlerin ek özelleştirmelerini açabilir. 20. Sezon'da 30, 50 veya 100 Mitik Prizma satın aldığında daha fazla bonus prizmaya sahip ol.