Overruled!
Overruled!, oynadıkça kuralların değiştiği, değiştirilecek bir dolu kuralı olan, dövüşün gidişatını asla bilemeyeceğin eşsiz bir çok oyunculu dövüş oyunudur! Hem yerel hem de çevrimiçi çok oyunculu modda dövüşmek için üç arkadaşına meydan oku, en çok puanı alan kişi oyunu kazanır! Ancak oyunun kuralları sana ait ve kuralları değiştiren bir sürü kart var, dövüşün gidişatını asla bilemezsin! Şu anda Ölüm Müsabakası yapabilirdin ama rakiplerinden biri oyunu Yağma Torbası olarak değiştirmiş olabilir. Ya da Tepenin Kralı. Ya da Bayrağı Kap. Herkes öldü mü? Yeniden canlanma zamanlayıcısını ikiye katla. Kendi başına o kadar iyi yapamıyor musun? Takımları uyandır. Yağma torbasını aldın mı? Kazandığın puanları ikiye katla. Karakterlerin sürekli gelişen değişken ruh hali, sen ve arkadaşların zafer için dövüştükçe birlik olmanı sağlayacak.