Override: Mech City Brawl
Cesaret yoksa zafer de yok! Fantastik şehirlerde devasa robotlarla 3D robot dövüşçüye karşı savaşın! Yerel ve çevrimiçi Versus modu, her oyuncunun bir robot parçasını kontrol ettiği 4 oyunculu İş birliği ve tek oyunculu harekatta farklı robotlarla destansı ve tahrip gücü yüksek mücadeleler sizi bekliyor. Her biri kendine özel oyun stili, özel hamleler ve son vuruşlara sahip, gökdelen büyüklüğündeki devasa robotları kontrol edin. Rakiplerinizi geçin ve karşınıza çıkan tüm şehirleri yerle bir edin. Aralarında Tokyo, Mısır, San Francisco ve Meksika’nın da bulunduğu gerçek şehir ve ülkeler model alınarak tasarlanan 3D arenaları yok edin. Her oyuncunun bir robot parçasından sorumlu olduğu dinamik iş birliğinde iki ila dört arkadaş bir araya gelerek diğer oyunculara meydan okuyun! Kendi özel stilinizi oluşturmak için Hangar’da aksesuarlarını ve dış görünümlerini değiştirerek robotlarınızı özelleştirin!