Overpowered 1 - Mars Infestation
İnsan dostlarının yeni bir gezegene yerleşebilmesi için tehditkâr yaratık sürülerini çift çubuklu shoot'em up tarzında yok et! Yıl 2050. İnsanlar Dünya'dan kaçmak ve Mars'ı kolonileştirmek zorunda kaldı! Türünün gezegene yerleşebilmesi için saldırgan yerel yaratık sürülerini yok etmek sana kalmış. Overpowered 1 - Mars Infestation, akıcı bir şekilde canlandırılmış piksel grafiklerle aksiyon dolu bir hayatta kalma ve nişancı oyunu! Uzayda yolculuk eden bir askerin yerine geçerek her biri birden fazla hedefe ve seviyeye sahip 4 yoğun hikâye görevini üstlen. Üstten görünüşlü ortamlarda kararlılıkla ve hızla hareket etmek için sezgisel çift çubuklu kontrolleri kullanarak gelen tüm tehditleri vur. Silahlarını anında yükseltmek için güçlendirmeleri topla! Düşmanları ne kadar hızlı alt edersen puanın o kadar yüksek olur ve hayatta kalma modunda liderlik panolarına meydan okuyabilirsin. Savaşta ne kadar dayanabilirsin?