Overpass 2 - Career Starter Pack
Career Starter Pack, daha etkili takım arkadaşlarına erişimin olmasını sağlar. Deneyimli bir tamirci, araştırmacı, meteorolog ve jeomorfoloğun yardımıyla daha hızlı ilerleme kaydet.