OVERKILL's The Walking Dead
OVERKILL's The Walking Dead, yaşayanlar ve ölülerle savaştığın dört oyunculu co-op bir aksiyon FPS oyunudur, burada kıyamet sonrası Washington D.C'de hayatta kalmaya çalışırsın. Dört oyuncu birbirine kenetlenmiş bir ekip oluşturur; Aidan, Heather, Maya ve Grant, her karakterin kendi yetenek ağacı, ekipte görevi, oyun stili ve özgeçmişi bulunur. Artık hepsi hayatta kalma ve takım çalışmasının çok önemli olduğu ortak bir hedef paylaşırlar. Aksiyon yakın ve yoğundur: sessiz bir yakın saldırıyla düşmanları ortadan kaldır ya da silahlarla silahlar ile dal. Adımlarına dikkat et, bir aylak sürüsü yakında olabilir. OVERKILL's The Walking Dead oyunculara her bir hareketin sessiz bir yağma arayışının aniden adrenalin ve aksiyon dolu hayatta kalma mücadelesine dönüşebilme riskine sahip olduğu bir evren sunuyor. Zorlu çevreye dayanmak için strateji ve yetenek de bir takım kadar önemli. Washington D.C, yaşayanlar ve ölülerin birlikte var olmak için mücadele ettiği ıssız ama tehlikeli bir şehir.