Overcooked! 2 - Season Pass
Sezon Pass ile Overcooked! 2'nin yemek pişirme maceralarına duyduğun açlığı gider. Season Pass, daha fazla yemek, daha fazla mekanik ve daha fazla çılgınlık içeren fazladan 3 porsiyon daha içerik sunacak! İlk Bölüm (Yayınlandı): Campfire Cook Off Soğan Krallığının ormanlarında gezerken kamp yemekleri pişirme vakti. Kevin ve Soğan Kral'a orman mutfaklarından 4 yeni şef katılıyor: İzci Şef, Ayı Şef, Kunduz Şef ve gözlüklü Baykuş Şef. Ağaç evlerde ve kamp alanlarında geçen 15 yeni seviyede çıtır çıtır S'more'lar pişir ve sağlıklı kahvaltılar hazırlarken ateşin yanabilmesi için odun kes. Aç kampçılara yemek hazırlamak için gerekli malzemeleri içeren yeni giyilebilir sırt çantaları için yeni bir takım çalışması tarzı gerekecek. İkinci Bölüm (Yayınlandı): Night of the Hangry Horde Overcooked! 2: Açlar Sürüsü Gecesi, oyuncuları Soğan Krallığının karşısındaki en büyük tehdit olan Ölü Ekmekler ile yüzleştiriyor; üstelik bu sefer dostlarını da getirmişler! Bu yepyeni indirilebilir içerikte oyuncular düzinelerce ölü malzeme dalgasını püskürtmek için tüm aşçılık deneyimini kullanmak zorunda kalacak. Yeni mod! Sekiz sürü modu seviyesi oyuncuları ölü ekmekler, dev zombi elmalar ve hızlı zombi çili biberleri de dahil ölü düşman saldırganlarla karşı karşıya bırakıyor Ayrıca 12 yeni seviye! Dokuz yeni mutfak ve üç gizli Kevin seviyesi Dört yeni şef! Vampir şef, Hayalet şef, Kurt adam şef ve Overcooked'un favorisi Kutu kafalı şef! Yeni mekanikler! Giyotin malzeme doğramanın etkili bir yolu; akşam yemeklerini pişirmek için fırını kömürle beslemeyi unutma Üç tarif! Meyve turtaları, çorba ve fırın yemekleri Üçüncü Bölüm (Yayınlandı): Carnival of Chaos Overcooked! 2 Kaos Karnavalı oyuncuları aşçılık, eşli oyun ve kaos ile ilgili her şeyi kutlamaya davet ediyor! Bu renkli yeni DLC oyuncuları kombo yemekler ve mutfağın olmazsa olmazı top ile uğraştıracak! Toplar! Sıra dışı mutfaklar, sıra dışı ulaşım yöntemleri gerektirir. Şeflerin kendilerini topa yükleyip kolayca havada süzülmesi gerekiyor. Kombo Yemekler! Çok aç müşteriler için oyuncuların yemekleri aynı tepside birleştirmesi ve yanında da ferahlatıcı bir içecek servis etmesi gerekiyor. Yeni Tarifler! Sosisli sandviç ve herkesin en sevdiği yuvarlak yiyecek donat menüye katıldı! Soslar! Ketçap veya hardalsız sosisli sandviç mi olur?! Ayrıca 15 Yeni Seviye! Oyuncular canlı yeni seviyelerde köfteleri yakacak ve harika lezzetlerle baş edecek. Dört Yeni Şef! Dört yeni renkli karakter mutfak kaosuna katılıyor: Sirk Müdürü Şef, İri Yarı Şef, Palyaço Şef ve Gösteri Şefi!